HMS og kvalitetskoordinator 100% fast
Vi søker etter en HMS og kvalitetskoordinator som synes vårt konsept virker interessant, og som vil arbeide i en virksomhetsstruktur hvor man legger vekt på samhandling og synergieffekt på tvers av virksomhetens ulike oppdrag.
Vi har et godt arbeidsmiljø og en høy arbeidsmoral. Vi søker en HMS og kvalitetskoordinator som er fremoverlent og som har god systemforståelse. Du må være initiativrik og serviceorientert, og se muligheter og løsninger fremfor utfordringer. Vi søker en person som ønsker å være en aktiv bidragsyter i vårt spennende utviklings- og etableringsarbeid.
Arbeidsoppgaver
- Bidra inn i virksomhetens kvalitetsutviklingsarbeid i samsvar med lover, forskrifter og interne krav, i nært samarbeid med ledere, fagpersoner og øvrige ansatte
- Følge opp og kvalitetssikre gjennomførende rutiner for informasjonssikkerhet og personvern
- Systemansvarlig for virksomhetens kvalitetssystem, herunder integrering og oppfølging av ISO 14001, systemstandarden for miljøledelse
- Planlegge, organisere og gjennomføre interne revisjoner
- Utarbeidelse av statistikker og ros-analyser
- Rådgivningsfunksjon i forhold knyttet til HMS-lovgivningen
- Bistå ledergruppen ved å sørge for at HMS-arbeidet planlegges og dokumenteres i prosjekter
- Andre oppgaver kan tilkomme stillingen i tråd med virksomhetens utvikling og behov
Kvalifikasjoner
- Har høyere utdanning innen fagfeltet. Relevant erfaring kan kompensere for manglende teoretisk bakgrunn.
- God IT forståelse og erfaren i bruk av IT-systemer
- Erfaring fra kvalitetsarbeid og god systemforståelse
- Erfaring med ISO 9001 og 14001 vil bli vektlagt
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig, og god fremstillingsevne
- Har grunnleggende ferdigheter innen dokumentasjon og IT
- Politiattest må fremlegges ved tilsetting
Personlige egenskaper
- Har gode kommunikasjons og samarbeidsevner
- Viser evne til å arbeide strukturert og selvstendig
- Viser god systemforståelse og engasjement
- Evner å jobbe langsiktig med kontinuerlig forbedring og faglig utvikling
- Være nytenkende
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Utfordrende og varierte arbeidshverdager i en ideell virksomhet
- Et engasjerende, godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- En selvstendig og sentral rolle med stor grad av påvirkning i utførelsen og utvikling av rollen
- Tillitsbasert ledelse
- Ansettelsesvilkår i henhold til Landsoverenskomst for spesialisthelsetjenesten
- Lønn etter avtale
- Medlemskap i pensjonsordning, 2 % pensjonstrekk
- Mulighet til å benytte treningsrom utenom arbeidstiden
Andre opplysninger
Stillingen er ledig 1. juni 2022, eller etter avtale
Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om stillingen på telefon 22091510
Kontaktperson: Adm. direktør Gry Hall
Søknad med CV sendes elektronisk: via e-post til: firmapost@grefsenlia.no
Søknadsfrist: 15. mai 2022